miércoles, 27 de octubre de 2010

RECUPERANT UN DELS MEUS PRIMERS BLOCS

El Gòlem va ser un dels meus primers blocs que no em va satisfer i vaig eliminar de la xarxa. L'objectiu era recollir textos de creació literària meus i de les persones de les quals m'agrada la seva obra, escrits de totes les extensions i estils. El Gòlem és un espai només per a l'escriptura de creació que ara recupero. Mai he deixat la poesia ni la narrativa, encara que en algunes èpoques me n'he apartat. La poesia i la narrativa és en la paraula i en els fets, en els éssers per damunt de tot, ja sigui animats o inanimats i és una part de l'ànima que mou totes les coses. En aquesta nova etapa, ja tinc el bloc El riu per recollir obra d'altres autors. El Gòlem, doncs, recollirà específicament textos meus que són introbables i d'altres de nous, per fer-los més accessibles als amics que me'ls demanen. També, alguna peça nova, sota els paràmetres de la ficció, tant en poesia com en prosa, poemes i relats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario